恨做「一姐」|星夢何哲圖離職 吳若希搵玄學家批事業運 (16:41)

文章日期:2021年02月19日

曾志偉出任無綫副總經理,掌管綜藝、音樂製作和節目;余詠珊職銜改為助理總經理,不再負責綜藝科業務,被指遭削權;余詠珊丈夫何哲圖更於本月底辭任星夢娛樂行政總裁一職。隨着何哲圖快將離任,由他捧起的吳若希(Jinny)、菊梓喬、周柏豪、胡鴻鈞和譚嘉儀等,未知前路如何及有何安排。

Jinny昨天在個人YouTube頻道跟玄學家陳定幫傾偈,並預測運程,期間陳定幫指Jinny今年工作會有轉變,表示她要轉工或轉公司,陳定幫說:「我唔知你要點樣轉,不過意味指工作上有轉變,會有一個幾好嘅效果,而且幾爆。」

Jinny被指是「星夢一姐」,但自從菊梓喬(Hana)加盟後,Jinny一姐地位備受動搖,Hana還連續3年奪勁歌總選「最受歡迎女歌星」。

Jinny在片中直接問陳定幫:「其實我有冇機會做一姐?」陳定幫婉轉表示:「一姐呢家嘢,就真係…」吳若希聞言追問:「喂呀!『典解』你咁嘅反應?即係我做唔到一姐啦?我係唔係做唔到一姐呀?」陳定幫無奈地說:「睇吓你同邊個比,你喺屋企都係一姐。」

之後陳定幫再說:「應該話你可以做,不過唔好故意去爭,會舒服好多,如果你刻意爭,就會有反效果。」

(即時娛樂)