陳積榮癌細胞擴散陷經濟困境 林盛斌偕女兒捐利市錢送暖 (14:13)

文章日期:2021年03月07日

無綫前藝員陳積榮(Jeff)去年患上第四期肺癌,情况一度好轉,惟今年初發現癌細胞擴散,肺部腫瘤亦比之前擴大,身體狀况轉差。面對每月龐大的醫療費用,陳積榮坦言已沒足夠金錢支付,經濟壓力非常緊張,希望可以得到大家的支援。

林盛斌(阿Bob)知道消息後第一時間送暖,和3個女兒商量後決定捐出今年收到的部分利市錢,希望能減輕陳積榮在醫療及生活上的負擔。他說︰「我同幾個女決定,將今年收到部份嘅利是錢,捐贈俾陳積榮(Jeff)先生,希望呢一個小小嘅心意,可以減輕佢喺醫療經費同生活上嘅負擔,亦希望可以當作係佢喺抗癌路上,我哋對佢嘅小小支持!Jeff,雖然我同你唔算太認識,但係我好想同你講:『你真係好叻,好勇敢,好堅強,我好希望你可以打贏呢場仗,我哋一家人都衷心祝福你。』我喺度呼籲,你一個分享或鼓勵都可以俾Jeff多一份希望,感謝。」

相關新聞︰陳積榮癌細胞擴散身體轉差 靠自費藥物治療 經濟陷困境

(即時娛樂)