稱兩大影帝沉默寡言 星爺偉仔名成利就 譚玉瑛從未羨慕 (17:40)

文章日期:2021年03月09日

譚玉瑛擔任張寶華YouTube節目的嘉賓,譚玉瑛曾在無綫兒童節目跟周星馳(星爺)和梁朝偉兩大影帝合作過,她表示跟星爺合作4、5年,問到對星爺印象如何?譚玉瑛說:「我對小朋友冇乜特別,當佢一個人,佢(星爺)對小朋友都只係一個對手,除咗做嘢外,唔會抱住或逗小朋友。」

譚玉瑛又說:「嗰時大家關係都幾好,當年一齊搭車放工。(私下傾心事?)以前冇乜嘢傾訴,嗰個年代好少將自己嘢攞嚟講。(星爺整蠱小朋友?)我又唔係好覺,佢嗰個整蠱係冇當係細路咁刻意呵護,當係一個人,鍾意就睬你,唔鍾意咪唔睬你,比如佢覺得你講啲嘢冇意思,咪藐吓你,或者『哼』咁,然後行開,我眼見係咁,有人話佢打細路,我就冇見過。」

譚玉瑛稱星爺和偉仔為人寡言,「大家都冇吱吱喳喳咁講嘢,冇講八卦嘢,我哋真係唔講,以前做嘢就做嘢,食飯就食飯」。

問到有沒有羨慕偉仔及星爺成就?她說:「真係冇,我連諗都冇諗過,做呢行人會明白,佢就係佢,你就係你,佢唔係你,你亦唔係佢,當然佢哋成就咁好,同佢哋做過同事都覺得開心,但我覺得自己都好好,做緊自己想做嘅嘢,從來唔使羨慕人。」

(即時娛樂)