MIRROR粉絲「私追」風波 經理人花姐撰長文解畫 (11:32)

文章日期:2021年04月05日

人氣組合MIRROR近日在梅窩拍攝節目《調教你MIRROR》,由梁祖堯擔任導師,調教對象是MIRROR。姜濤的粉絲「私追」到拍攝場地,有指當日現場近200人,令情況失控影響拍攝,而姜濤亦當眾斥責,令在場「姜糖」對偶像感失望而鬧出風波。

MIRROR經理人黃慧君(花姐)昨晚在Instagram撰長文,為事件解畫,她解釋邀請梁祖堯擔任導師原因,她說:「因為《全民造星III》,我認識咗祖堯老師,佢除咗教導參賽者表演嘅技巧,仲可以令佢地更了解自己,勇敢面對自己嘅問題而得以改善,而且佢真心愛佢身邊嘅人,所以我地都叫佢做『媽媽』。嗰陣時我就諗,如果MIRROR﹑ERROR有機會上祖堯老師嘅堂就好。後來,公司準備為MIRROR開一個綜藝節目,我忽發奇想,如果開一個調教MIRROR嘅節目應該會幾好睇,大家可以更了解MIRROR,而且呢個節目可以pass一個『面對自己稜角』嘅message俾觀眾,重點係MIRROR亦可以透過呢個節目,變成更好嘅人更好嘅表演者。祖堯老師聽到呢個idea,一口答應,不過佢話如果節目要達到我嘅效果,MIRROR要放低平時嘅偶像包袱,唔可以有其他人騷擾,同埋我唔可以在場。於是製作組一直將拍攝地點保密,連我都唔知。」

花姐表示首天拍攝已經有粉絲知道拍攝地點,兼在同一個營地租房。到拍攝第2日,大約有60個fans貼身跟着MIRROR,製作組勸喻fans離開,到傍晚MIRROR和祖堯去到一間酒吧,fans聚集在門外,因為太多人,旁邊店舖顧客投訴,製作組無奈要將兩個拍攝item取消。

花姐說:「MIRROR 12子於是提出親身勸喻fans離開,祖堯打電話問我,我當時認為fans應該會聽MIRROR說話,所以批准佢哋咁樣做,製作組亦答應唔會將fans嘅樣剪出街,只係想影MIRROR點樣自己面對同解決問題。

呢兩日,我收到好多dm,亦見到大家嘅留言,於是我決定出呢個post,我明白大家好愛MIRROR,但同時唔希望有人唔了解事件而針對『幫緊MIRROR嘅人』,我希望係度同祖堯老師,製作團隊道歉。」

同時在「私追」問題上,花姐亦列了4項準則,她希望大家了解她的想法:「咩情況下,我唔容許MIRROR成員停低同fans影相或唔容許fans跟隨;

1/ 如果MIRROR成員因停低影相而令環境混亂,阻塞通道導致其他人不便,或喺唔適合嘅地方例如馬路,我都唔希望MIRROR成員停低同fans互動

2/ MIRROR成員工作時,如果fans會影響到,我都會勸喻離開或保持較遠距離

3/ 如果當時MIRROR成員嘅狀態不適合影相,我都會代佢地拒絕影相

4/ 當fans影響到MIRROR成員嘅私人時間或私隱,都會被拒絕

花姐表示這兩年她所接觸的fans大部分都好乖及體諒他們:「借呢個機會,我都想多謝一直愛錫MIRROR嘅fans,希望你地可以繼續陪佢哋成長。」

相關新聞:梁祖堯《調教你MIRROR》教趕「姜糖」 網民揚言罷睇:做法好低莊

(即時娛樂)