揀歌出事 表現失準 18歲蔡愷穎成首位被淘汰《聲夢》學員 (14:47)

文章日期:2021年04月18日

昨晚播出的《聲夢傳奇》出現首位被淘汰學員,蔡愷穎(Lolita)挑戰天后容祖兒的《心之科學》,但Lolita明顯失準兼走音,導師李克勤說:「同樣問題,第一晚比賽就已經選了一首前面很低,後面很激烈,需要力量去唱的歌,大家都想聽那句『陰森詭秘』,到底有多陰森,而且有沒有做到,第一次過到關,第二次就很明顯沒做到,會不會是因為你顧着弄皮帶,而令你分心呢?」

著名音樂監製舒文亦說:「這首歌對於上述各項都有好高要求,低的部分很低,高的部分很高,不能轉調,大部分人都無法轉調,選歌方面太進取,讓你有點吃虧。」其他學員禁不住落淚,要Lolita反過來安慰他們。

Lolita在社交網撰文訴心聲:「首先要感謝當初願意參加比賽的自己,參加呢個比賽八個月,好開心認識咗一班好好戰友,同埋好多好好嘅工作人員,仲要好多謝李生(李克勤)對我哋用心嘅指導,大家都幫咗我好多好多,仲要多謝我爸媽無限量嘅支持,加上網絡上經常同我打氣嘅大家。

雖然第一場比賽就因為種種原因而失準,但呢次經驗將會係我一次好重要嘅經驗,嚟緊我絕對唔會放棄唱歌,會繼續努力前行,就算冇得再上聲夢舞台,我都會繼續唱歌,堅持做我自己鍾意嘅事。

最後收到好多大家鼓勵既留言回覆,我會慢慢回覆,真係好感謝大家嘅支持,亦希望大家會繼續支持我,我DSE會加油,一星期後就開考啦。」

(即時娛樂)