音樂劇門票售罄迎29歲生日 陳明憙獲台前幕後送驚喜 (13:35)

文章日期:2021年05月03日

昨天是陳明憙(Jocelyn)的29歲生日,不過《攜手瞳行慈善音樂劇場》即將公演,壽星女要在工作中度過生日,並回到新蒲崗排練場地綵排,務求演出一百分。

過去1個月,台前幕後幾乎每天對戲、練歌、練舞、排走位,彼此建立深厚感情,主辦單位知道明憙生日,聯同明憙父母炮製驚喜跟壽星女慶祝。

當日眾人如常回到排練場地,留心聽着音樂劇導演安排,有份主演的黃劍文(Kimman),穿上事前準備的西裝外套,手持鮮花,帶領台前幕後共30多人唱生日歌,壽星女明憙一時間來不及反應,待心情平復後才說:「真係搞到我面都紅晒,仲有3個蛋糕,當然女仔收花會特別開心,我每年生日願望都係一樣,唔想再有虐待動物嘅事發生,今年多咗一個,希望音樂劇場演出成功,我剛剛都收到消息,2場門票已經賣晒,因為成個騷係為慈善籌款,亦啟發到我有更多諗法,可以點樣幫到身邊有需要嘅人。」

(即時娛樂)