巨龍與豬仔︱MIRROR演唱會絕密後台片曝光 Edan敷面膜夾髮造型勁搞笑 (17:35)

文章日期:2021年05月13日

MIRROR的6場演唱會前晚結束,成員Stanley(邱士縉)和Jeremy(李駿傑)在YouTube開了名為「巨龍與豬仔」頻道,昨晚首集分享MIRROR演唱會絕密後台片,已有逾3萬人收看。片段中有他們為個唱綵排片段,亦有Stanley訪問敷面膜及夾了兩個髮夾的呂爵安(Edan),Edan表示聲帶有問題,要服用類固醇,擔心副作用影響演出;片段亦見到Tiger(邱傲然)和Lokman(楊樂文)換衫,露出結實肌肉;而ERROR成員梁業(肥仔)先叫大家要留意Jeremy,但同時又笑他蠢兼「唔識講嘢」,希望藉着YouTube頻道可以訓練他,令他成為有用的人。

Edan胞妹「小如豬」前晚都有捧MIRROR演唱會,她大讚演唱會勁好睇,事後她在Instagram貼了媽媽、哥哥Edan,以及其他MIRROR隊友合照:「媽媽話唔想露樣,哇!我真係肥左好多…」

「小如豬」讚12子表現好好,又指Jer(柳應廷)把聲好有感染力,Anson Lo(盧瀚霆)跳舞好好睇,Jeremy唱歌都好穩定,至於哥哥Edan亦發揮得不俗,讚他叻仔!「小如豬」表示緊張哥哥的聲帶,她寫道:「佢呢幾日諗究竟要食藥定唔食藥好,食藥身體會有副作用,唔食又驚發揮失常,今(昨)日終於可以休息,但接近4點瞓11點幾就傻傻哋起咗身,可能習慣咗遲瞓早起身,之前呢個傻仔練歌,仲以為唱得吃力係因為自己唱唔到而唔開心,扁嘴話『點算啊我唱唔到啊』,原來係聲帶有事!而家呢幾場就算唔舒服都越唱越好!真係要多啲多啲休息!瘦咗好多,搞到我望落更肥了!(其實係真係肥咗wakaka)見到好多人話想睇佢喊,哈哈哈!佢真係好少好少喊,可能係因為佢多數係安慰人,同活躍氣氛嘅角色啩,成日好似個傻仔咁傻笑。」

她表示之前也擔心自己的言行會影響到哥哥的聲譽:「所以之前就有叫爵安唔好成日cue我(顯然佢無想聽我講嘢)不過我都明白其實大部分follow我嘅各位,係想了解更多安,而我其實又好樂意同想令大家對佢認識更多,諗諗下覺得如果可以多一個地方,比大家關注爵安生活點滴,其實都不壞,所以以後都歡迎大家透過我嘅ig,可以發掘更多爵安新鮮事~若然我ig可以令大家更喜歡爵安同MIRROR當然最好,希望MIRROR越嚟越好,下次見~」

(即時娛樂)