「自肥企画」製作團隊人氣急升 Mike導Ig有4.8萬追隨者 (22:50)

文章日期:2021年05月13日

ViuTV節目《ERROR自肥企画》除了令ERROR的4位成員梁業(肥仔)、郭嘉駿(193)、吳保錡和何啟華(Dee)人氣急升外,節目製作團隊「無制限OT編集団 」亦多了網民留意,當中包括「格仔導演」Mike(劉諾衡)也同樣人氣爆燈。Mike在每集節目都「打格仔」出鏡,他在昨晚播出的一集更裸上身玩遊戲,朱古力腹肌相當吸睛,完勝ERROR成員。

人氣急升的Mike導,被網民找到他的社交帳號,他的Instagram目前有逾4萬追隨者,今午Mike在Ig限時動態寫道:「喺呢個社交媒體主導嘅時代,突然有4萬個人follow自己,點會唔高興?」不過,他覺得社交媒體終有一日會轉型,眼前一切只不過是浮雲,「唯一可信嘅,只有人嘅意念。4萬個追隨者代表住:4萬份支持、4萬份認同、4萬份鼓勵」,Mike確信這4萬份的共同意念不會那麼易消失,並說:「多謝你哋每一位,包括無用Ig嘅你哋。」

相關新聞:ERROR自肥企画|格仔導演Mike腹肌勁搶鏡 完勝ERROR腩肉 

(即時娛樂)