衛詩最驚甩歌詞同唱歌唔夠氣 後悔兒時冇跟爸爸學結他 (18:28)

文章日期:2021年05月23日

衛詩(Jill)日前接受許文軒主持的《StarTalk》訪問,談到歌曲《面對後悔的各種方法》,Jill說:「去年我有位好朋友,因為患癌症去墨西哥醫病,有一日佢早上6點打畀我,但我太攰冇接聽,之前收到消息佢離開咗,我好後悔冇聽到佢電話,就係因為呢件事,觸發咗自己今次歌曲主題,希望借歌曲帶出正能量,叫大家要向前看,提醒自己下次做好啲。」

談到Jill工作上的後悔事時,她說:「有時唱Live覺得自己唱得唔好,後悔甩歌詞同唔夠氣唱,又或者訪問時,唔知自己講咗啲咩嘢就最驚!因為自己中文唔好,講嘢時會好緊張,每次都要好focus自己講乜嘢先得!」

Jill表示後悔兒時沒有跟爸爸學習結他,她說:「爸爸係一位結他手,但我哋以前關係唔好,好少見面,依家發現年紀大彈結他好困難,通常細個學嘢都會容易啲、入腦啲,依家多咗時間同爹哋見面,希望可以追返以前嘅時間。」

(即時娛樂)