曾志豪貴花田王耀祖再度合體 化身「田豪祖3寶」開咪 (14:24)

文章日期:2021年06月22日

梁繼璋、李麗蕊和馬小強獲港台邀請擔任《瘋Show快活人》主持,昨天以新班底開咪,前主持曾志豪昨日在facebook開Live「打對台」,並跟貴花田(陳寶玲)「合體」,以手提電話視像通話。到今早曾志豪﹑貴花田聯同王耀祖終於同框,他們在YouTube開設頻道「田豪祖3寶」,截至下午2時,已逾1萬人訂閱,首條同框片有逾5000點擊,網民反應熱烈爭相留言。貴花田大讚阿祖撮合他們3人,曾志豪亦多謝阿祖提供技術支援。

阿祖說:「因為工作太忙,4月﹑5月﹑7月及8月都有舞台劇演出,所以我(港台)二台《音樂說》節目就停咗,本身講話7月返去繼續,但依家其他工作都好忙,或者變化好大,我同電台協議就係暫時『後會有期』,我哋合作愉快嘅,我冇畀人郁嘅,我話畀你知,係我哋一齊傾出嚟嘅,如果依家唔係一個最好時間合作嘅話,睇下遲啲有冇機會啦,暫時專心舞台劇工作及嚟緊有新發展。」阿祖乘機宣傳舞台劇:「呢個係一個喜劇,我揀呢個劇本﹑今次做埋投資,如果呢一刻香港人需要一啲嘢嘅話,係需要一個笑容,可能睇完一個演出,會覺得暖嘅。」

曾志豪則說:「我哋希望有咗強力王耀祖技術支援後,我哋可以穩定地用一個靚嘅畫面輸出,我哋希望每一次嘅朝早,大概啦....」

阿祖聞言笑稱:「你講到咁盡?每天朝頭早?我冇時間喎,我要開工,我唔係好似你兩個咁,我唔係畀人炒嗰個喎,我有得撈㗎﹗」曾志豪接着說:「我哋冇畀人炒呀﹗你睇清楚機構傳訊組回應,佢冇話炒㗎﹗佢話不時都會檢討人手調動呀﹗你可以話我哋畀人調﹑或者畀人動,但我哋唔係畀人炒。」

曾志豪再說:「我哋盡量啦,老實講大家要湊仔﹑返工,我哋用最『虛』嘅字:大概﹑或者﹑應該﹑盡量﹑可以﹑或許,每朝早10點﹑11點或者12點,都同大家見面,咁樣範圍夠闊啩?」

(即時娛樂)