Fight盡|孟希璘克服罕有免疫系統病踏擂台:打得多一分鐘就一分鐘 (16:28)

文章日期:2021年06月30日

無綫節目《Fight盡》昨晚(29日)播出第二集,除了男子組比賽拳拳到肉外,女子組比賽的洋葱位亦相當入肉。

憑劇集《十八年後的終極告白》及《那些我愛過的人》為觀眾熟悉、現年30歲的孟希璘(波波),父親孟龍及二伯父孟海,均為專業動作指導,大姑媽孟秋是李小龍年代的武打明星,不過波波並未因而踏上武打之路,罹患罕見免疫系統病「雷諾氏綜合症」的她,因血管痙攣引發一系列血管問題,不但骨骼組織修復力受影響,早前更因太拼命工作,出現甲狀腺亢奮、心律不正等其他問題,以致波波連行多兩步樓梯也會喘氣,更曾被指有機會30歲便要坐輪椅。

堅持一再挑戰自己的波波,縱然製作團隊及身邊好友,一再擔心她是否適合比賽,但她憑對踏上擂台的一團火,即使冒着身體的潛藏危機,仍要報名參加《明星運動會》拳擊賽事,為的只是一個簡單的目標:「我叫咗個識心肺復甦、有急救證書嘅朋友睇住我比賽,以防萬一。體能我一定唔夠人,我有心臟問題,但打得多一分鐘就一分鐘,我嘅目標係完成兩Round賽事。」波波更指父親亦清楚了解她參賽所要承擔的風險,但仍無限支持:「他支持我做自己想做的事。」

節目所見,領隊崔建邦對波波照顧有加,波波為了圓夢,亦全力練習。到了館內賽當日,波波與對手李君妍在全程4分鐘賽事內均拼盡全力;完成賽事後,李君妍更被波波的熱誠,感動紅了眼眶:「佢同我講唔好留力、唔使就佢,因為可能我係佢唯一一次上台比賽嘅對手。我好感動,只要打得順,都要打埋落去,我哋打咗一場好精彩嘅比賽。」

波波亦感激李君妍「成全」:「我鍾意佢keep住進攻,否則我會覺得佢冇盡力。其實中拳嗰刻,第一下感覺好想嘔,但我只係諗住唔好跌呀,唔好跌呀。我知我血壓去到200,有拳中咗之後,我見到好多個李君妍分身,但我都想企到最後,我想企喺度,我唔想瞓低。」

波波比賽期間,全場台前幕後均表現緊張,最終其堅毅不屈精神,獲得全場掌聲,不少工作人員亦被其熱誠感動落淚。波波最後不忘感激崔建邦:「佢好體諒我,佢會視乎我狀態安排訓練畀我,佢會着重提升我嘅技術。可以完成賽事,我覺得好Amazing!」

(即時娛樂)