馮允謙新歌MV延續吸血鬼情緣 盼操肌有成除衫冧「Jay迷」 (17:12)

文章日期:2021年07月19日

馮允謙(Jay Fung)新歌《因愛之罪名》好評如潮,MV中Jay飾演吸血鬼獵人,與女殭屍產生微妙感情,劇情引起網民熱議。Jay透露新歌MV故事延續上一首歌《思念即地獄》,他為追捕女吸血殭屍到紋身店,2人打起來,女殭屍握住他的頸,互相不忍了結對方生命,Jay交出子彈離開。

首次踏足紋身店,Jay坦言有紋身念頭,尤其對啤牌「葵扇A」情有獨鍾。他說:「我好喜歡Ace of spages,因為可以代表我對人生嘅諗法,人生好似賭博,好似有人覺得我中文唔叻,點解要返嚟香港參加歌唱比賽?其實我就係想賭一鋪,做人有時要冒險。」

MV通宵拍攝,期間團隊又吃晚餐又吃宵夜,現場還有大量零食,Jay非常自律,捧着自備營養餐盒,只有車厘茄和火雞肉三文治,未埋位時他狂做掌上壓,又隨手拿起8公升大水樽狂舉,手瓜胸肌谷到脹卜卜。

他說:「跟營養師餐單差唔多一個月,已經慣咗,唔再掛住Burger和Pizza,好多朋友都話我瘦咗,令我更有動力。我想健康和操弗啲,所以仲會去做Gym,我細佬喺屋企見我食得少又要做運動,話覺得我好慘。」問何時除衫讓大家欣賞他努力成果?Jay笑說:「最初目標只係想去沙灘游水唔好失禮,不過如果再操得更弗,可能下個MV會除晒....上衫!」

(即時娛樂)