陳凱詠登紐約時代廣場大銀幕 8月開處女音樂會 (21:33)

文章日期:2021年07月21日

陳凱詠(Jace)最近連環收到好消息,在5月中推出的首張專輯《Processing》,至今已達白金唱片銷量,主打歌《I Wish》榮登3個音樂榜的冠軍歌,唱片公司更落實將於8月20日舉行一場Jace的個人音樂會;近日Jace更衝出國際,於紐約街頭大銀幕發現她的蹤影。於美國時間7月20日起,在位於紐約曼哈頓區的時代廣場(Times Square)上的巨型LED屏幕,出現整座建築物高的Jace照片,以霸氣姿態吸引全球目光;Spotify為慶祝國際婦女節的全新企劃「EQUAL Global Music Program」,邀請了Jace擔任7月的香港代表,跟全球34位來自不同地區的女歌手共同傳遞女性音樂人的聲音。

Jace得知消息後,感到難以置信,「係咪真?好開心好似發夢咁!完全冇諗過自己可以出現喺紐約街頭嘅熒幕上,其實以前自己讀書嘅時候去過美國exchange,當時仲同表哥特意飛去紐約倒數,對我嚟講印象特別深刻。估唔到當年呢個咁特別嘅場景,依家自己可以喺呢度出現」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳凱詠 紐約時代廣場