再為人父|黎諾懿拒透露BB性別 指懷孕妻想影大肚寫真 (19:28)

文章日期:2021年07月26日

【今日直擊】黎諾懿今天為《刑偵日記》結局周宣傳,日前他透過社交網宣布就快再做爸爸,太太李潔瑩懷孕4個月,但未有透露第二胎性別。今天他仍守口如瓶,全因太太表明今胎想親自公布BB性別,他說:「留返畀太太開估,不知是否因為最後一胎,她表明封肚,會有啲嘢搞,太太佗B太太話事,幾時宣布和開派對等她自己搞。」他稱有透露過第二胎性別給鄭伊健、蒙嘉慧和個別朋友知,但相信朋友肯定不會說出來。

黎諾懿指太太生第一胎時太忙,很多事情也兼顧不到,所以今次想影大肚寫真及一家人打手印留念。他也表明今胎不論仔或女都不會再生,他說:「貪得意咩?好辛苦好攰呀!現在兒子小春雞放暑假,要諗日日帶他去邊度玩,都諗唔掂,兩個夠了,已經好perfect。」

相關新聞:傳老婆陳自瑤失落做女一 王浩信安慰:我同佢講加油

(即時娛樂)