林家棟3部戲入選紐約亞洲電影節 獲頒「亞洲之星」大獎 (18:01)

文章日期:2021年08月08日

影帝林家棟擔任監製及聯合編劇的《殺出個黃昏》、演出的電影《手捲煙》及《智齒》,今年同時參加紐約亞洲電影節,3部電影不同風格,備受注目,《手》片更成為電影節開幕電影。

電影節官方日前宣布頒發「亞洲之星」大獎予家棟,高度評價「他是香港其中一個最多才多藝和多產的演員」,以表揚他在幕後及幕前的努力。許鞍華導演則獲頒「終身成就獎」,並會放映其早年的作品《胡越的故事》和《投奔怒海》。

忙於宣傳《殺》片的家棟因工作關係,未能前往當地領獎,不過電影節相當有心,速遞獎座到家棟的辦公室送上驚喜。家棟拍片答謝支持:「多謝紐約亞洲電影節頒呢個獎畀我,直頭係飛過嚟畀我,其實我好想飛過去(紐約),但係冇辦法呀,我最開心係今次自己演出同監製嘅電影都喺電影節同觀眾見面。通過電影節,可以畀更多香港以外嘅朋友見到,我希望將來可以再做多啲更出色嘅電影帶畀觀眾。」

家棟同時勉勵行內電影工作者,他表示:「過去一年因為疫情,香港電影有少少停咗落嚟,希望疫情盡快離開,我哋可以再拍更多更好嘅電影畀大家。希望將來有機會親身飛過嚟(紐約)多謝大家!」

(即時娛樂)