《七公主》林夏薇法庭喊戲入心入肺 丹爺姚瑩瑩客串超驚喜 (16:48)

文章日期:2021年08月11日

由陳維冠(Joe)監製的無綫劇《七公主》前晚(9日)播出第一集,首集佔戲較重的黃翠如及高海寧,分別以牀戲及美少女戰士造型吸睛外,林夏薇的真摯演技亦備受網民讚賞。薇薇飾演的顧語嫣,原本是幸福人妻,但因一場交通意外失去丈夫,上庭時更要面對翠如飾演的顧靈珊百般刁難及歪曲事實,令她既憤怒又委屈,氣難下的她最後更向顧靈珊潑糞。

網民讚薇薇法庭喊戲入心入肺:「超正!搶晒戲!」、「喊戲好勁,真係心痛的喊。」、「對喪夫和對律師歪曲事實的氣憤掌握較佳」。對於網民正評,薇薇謙稱:「多謝觀眾嘅評價,好驚喜,多得監製同導演剪得咁好,第一集都好緊湊,再睇番都係覺得個心有啲痛。記得拍攝呢場戲時,一嚟就已經好有感覺,再加上成場戲大家嘅配合,監製又喺開拍前同大家對戲,所以順利馬上入到個情緒,一take過。」

薇薇又表示很喜歡今次這個角色:「我成套劇都好享受喺顧語嫣嘅世界,感受佢嘅悲傷同甜酸苦辣。《七公主》每幾集就會有個高潮位,會有好多唔同嘅驚喜,希望大家繼續追落去。」

首集的第二大驚喜,則是《愛‧回家之開心速遞》的「根叔」劉丹及「Helen」姚瑩瑩的客串演出。丹爺飾演風流慈父,姚瑩瑩演喪夫但勇敢出庭作供的證人;縱然兩人出場時間短,卻演技大爆發,簡單數句對白及數個表情,已令觀眾留下深刻印象,更有網民笑指不捨根叔在劇中「咁就走咗。」

(即時娛樂)