「教主」復仇戰|盧瀚霆貼隊友睡相反擊:凡事留一線 日後好相見 (17:12)

文章日期:2021年08月16日

MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)被隊友出賣貼醜樣照,照片在網上瘋傳,姜濤﹑呂爵安和李駿傑等均留言取笑他,之後Anson Lo在Ig限時動態反擊,先問眾隊友是否想「開戰」,然後再貼出他們的疑似睡相,不過就暫時用emoji遮樣,Anson再寫道:「今日大家要學懂一件事情,凡事留一線,日後好相見。still love you guys~~」

呂爵安在Ig限時動態出帖文:「嗱嗱嗱,冤有頭債有主,我開心share冇諗過公開㗎,要搞,搞姜大佬好啦﹗」邱士縉亦搞笑說:「姜濤真係心機唔好,我幫你話佢。」Jeremy起初在Ig限時動態寫道:「唔關我事,我愛你。」及後再發文耍冧:「表達最真誠的道歉,自動承認這是我,日後好相見,大人有大量。」

相關新聞:出賣隊友系列|遭姜濤Edan貼「面鬆」照 盧瀚霆反擊:想開戰嗎?

(即時娛樂)