合唱歌View數破56萬 姜濤「欺負」髮型師片段曝光 (16:33)

文章日期:2021年08月29日

由MIRROR的姜濤和ERROR的肥仔(梁業)合唱的《特務肥姜2.0》前天首播,至今(29日)午4時,新歌在YouTube的View數已逾56萬,成績理想。姜濤在Instagram貼了短片,並寫道:「日常欺負~」

片中貪玩的姜濤拿着玩具槍周圍嚇人,最搞笑是他「欺負」髮型師Lydia,Lydia說:「你別過來,你別過來,走開呀﹗」接着姜濤問她:「你覺得我點呀?」Lydia聞言說:「好靚仔,全世界最靚仔,唱歌又好聽...」姜濤再鬧着玩說:「唔夠唔夠﹗」跟着繼續嚇Lydia,之後姜濤背着Lydia,她便趁機拍打他的背脊反擊,姜濤也交足戲大嗌,場面搞笑。

不少「姜糖」留言說:「姜小朋友玩槍系列」﹑「特務K霸凌呀﹗」﹑「我都想被你欺負」﹑「百厭濤」﹑「見到你呢段時間咁開心,真係好,加油」﹑「可愛同型並存」﹑「小惡魔」等等。

(即時娛樂)