細女似「少女版龔嘉欣」 遭Ina爆講粗口 劉小慧淡定解圍 (12:20)

文章日期:2021年09月20日

由李思捷主持的遊戲節目《思家大戰》,昨(19日)晚播出第三集,嘉賓包括蘇志威(阿細)、劉小慧、細女Ina、蘇永康及蘇志威哥哥組成的「Sohea自由行」隊,以及胡渭康、韋綺姍、海俊傑、莫鎮賢及歐陽德勛組成的「新秀」隊。

阿細介紹蘇永康時,笑指二人關係複雜,並謂已把對方列入家族族譜,蘇永康補充:「我哋關係好長!同一年入行,識咗好耐。」由於阿細及蘇永康本身亦是新秀出身,遭胡渭康大叫「叛徒」,胡更笑言:「總之識朋友識姓蘇要留意喇!佢哋容易畀靚女拐走!」

昨晚民調問題亦相當有趣,其中一條是:「問咗100個男人,你會形容你老婆係乜嘢動物?」阿細因一時口快將「老虎」答錯成「獅子」,將回答權奉獻給「新秀」隊,海俊傑尷尬地估答案是「豬」,全場掌聲雷動,思捷更挑機說:「阿嫂!你係咪睇緊?」原本已驚驚豬的海俊傑笑言:「我返去實畀老婆掹耳仔。」他補鑊說:「對唔住呀老婆!我唔係話你!」

全晚最搶鏡絕對是Ina,被指「少女版龔嘉欣」的她,不但樣子甜美、行為活潑,且不時扮害羞,令思捷亦忍不住大讚可愛。當Ina擔任代表競猜「問咗100個人,有4個最多人答答案,父母叫仔女唔好做,但自己會做嘅」時,她爽快地說出「講粗口」,全場嘩然,矛頭直指阿細及小慧,思捷使出Mean招追問:「阿爸勁啲定阿媽勁啲?」令Ina相當尷尬,小慧見狀即淡定解圍:「佢哋真係唔係好識分咩係粗口,我哋好優雅㗎!」最終Ina憑「講粗口」,答中第一名答案。

(即時娛樂)