思家大戰|斗膽向創意總監C君挑機 江嘉敏自爆飛仔無數 (16:28)

文章日期:2021年10月07日

由李思捷主持的遊戲節目《思家大戰》,將於周日(10日)晚上播出第6集,今集嘉賓包括由何廣沛、江嘉敏(Kaman)、郭子豪(Arnold)、方紹聰(奶仔)、朱智賢(朱朱)組成的「喪B隊」,以及由袁偉豪(Ben)、鄭詩君(C君)、陳自瑤(YoYo)、丁子朗、劉佩玥(Moon)組成的「把關隊」。

「喪B隊」於第一條「初吻發生喺邊度」的民調問題中,竟破了節目紀錄,以首輪零答錯成績成功清版,令思捷也驚呼:「未見過第一Round就清版!」一眾嘉賓之中,以Kaman最語出驚人,她首先在爭奪回答權環節時,向新上任的J2創意總監C君挑機:「你驚唔驚?(驚!)知驚就好!」之後思捷問她「飛過幾多條仔」時,她再發表驚人言論:「數唔晒!」

至於升呢為J2創意總監的C君,錄影時未獲厚待,更多次被「擺上枱」,繼Kaman公然挑機,思捷都不忘揶揄他:「你覺得你嚟緊創意總監嘅工作,有啲咩新諗法?」轉數快的C君馬上以爛Gag化險為夷:「首先我可能會所有節目都係李思捷做先啦,我直頭想喺J2開一個節日,叫李思『節』!嗰日我哋一齊紀念佢。」思捷聞言即忍不住大叫:「啋!」場面爆笑。

(即時娛樂)