C AllStar拍MV 四子共浴又攬又惜 On仔釗峰肌肉擔當 (17:23)

文章日期:2021年10月07日

組合C AllStar的新歌《還有48小時》登場,日前於一間有私人泳池的大宅拍MV。在構思MV拍攝方向時,導演依據四子喜好作為藍本,陳健安(On仔)想吃蛋卷、何建曦(Jase)最緊要有酒、吳崇銘(King)希望有泳池和打碟機,要有開派對感覺、梁釗峰(釗峰)則要求好多好多愛,造就了今次的新歌MV,也是C AllStar入行以來,最熱鬧、最大尺度、最多攬攬惜惜畫面的MV。

為迎合King的要求,MV導演將大宅客廳佈置為派對房,當日安排了大班男女跳舞狂歡,King負責打碟,Jase要求的美酒,眾人情緒高漲,投入瘋狂派對之內。

釗峰的要求是四子之中最特別,他說:「雖然開心玩為主,但因為得48小時,背後件事好sad,我設定自己角色,係好想有好多愛包圍,所以我會好瘋狂地需要愛。」

On仔亦說:「釗峰說出重點,可能佢怕尷尬,等我幫佢講佢嘅要求,就係hug hug同kiss kiss,其中3位男演員,仲要畀你kiss唔同部位。」

導演在拍攝時,多次安排釗峰輪流飛撲攬實3位拍檔,再送上深情一吻,滿足他hug hug同kiss kiss要求。派對去到下半場,眾人移師到屋外的私人泳池狂歡,King即興一躍跳進泳池,表現high爆!

接着四子返回屋內,更走到浴室位置,他們準備玉帛相見,一齊冲泡泡浴,因為要脫去上身衫,埋位前On仔努力操肌,釗峰亦不執輸,狂做掌上壓,Jase和King無需肌肉擔當,早已走到浴缸享受泡泡浴:「我哋未試過有咁多肌膚之親,最親密只係幫對方按摩,私底下亦未試過一齊游水。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕釗峰 On仔 還有48小時