游嘉欣拍攀石戲搞到半天吊嗌救命 地獄級廚藝嚇窒林正峰 (18:30)

文章日期:2021年10月21日

無綫劇集《青年心城之撐起青春》將於周日(24號)播映第3集,是集重點除了林正峰會遇上「頭號情敵」而醋意大發外,他還重拾昔日熱血Mode,對不公平事件大控訴。

憑《青年心城》升呢女主角的游嘉欣,在第3集繼續發揮獨門可愛秘技,演繹大量表情包,同時她在劇中首度挑戰攀石。本身熱愛運動的游嘉欣,為了以最佳狀態拍攝,事前特意抽空學攀石,雖然做足準備,但她表示拍攝時依然險象環生,緊張得手心冒汗。

她說:「嗰場戲我吊喺半空嗌救命,因為我真係吊咗喺有啲高嘅位,當時我只能靠隻手掹住啲石,對腳係冇任何嘢踩住,所以我嗰刻驚到出手汗,我嘅救命係真心㗎,不過成件事係好玩,拍完第二日對手勁痠痛、手指又冇乜力。」

在劇中演熱血富家千金阿欣的游嘉欣,展示「驚人」地獄級廚藝,食到林正峰「變臉」,相當爆笑,不過游嘉欣強調現實生活中的自己並非如此:「我煮嘢食OK㗎,我媽咪識煮嘅我都識,最鍾意食釀豆腐同釀冬瓜。」

(即時娛樂)