李蘊入院切除脊椎腫瘤 傷口5厘米長 3日不能落牀 (13:25)

文章日期:2021年10月27日

李蘊與內地金融才俊羅章冠結婚後淡出幕前,兩人育有一對仔女,一家人在廣州定居。

李蘊日前透露身體有點問題,要入院接受全身麻醉手術。她手術後在社交平台上載照片交代病情,透露早前發現患上脊椎腫瘤,因此入院進行切除手術。

她說︰「我pat pat上面右邊嚿骨痛咗幾個月,平時唔痛,係跑步 / 跳起 / 運動先痛。一路都以為生完小朋友,有時又要抱,腰酸骨痛係正常,無理佢。上星期五,心血來潮去睇吓醫生,醫生話似坐骨神經痛,不過叫我照下MRI(磁力共振)會清楚啲,咁照啦,一照就發現有粒1x1.6cm嘢喺胸椎椎管入面,即係脊椎腫瘤。」

「我第二日就去大醫院搵大醫生睇清楚,第三日就入院同做各樣深層次檢查,今日就已經全身麻醉切咗粒嘢,拎去化驗驗清楚係咩嚟,過兩日先有結果。」由於腫瘤黐住神經,李蘊不能做微創手術。她表示傷口約5厘米長,手術後2、3日不能下牀。

李蘊說︰「依家傷口好痛吓,呢幾日要平躺,枕頭都唔可以用,食屙玩瞓都喺牀,過多幾日就可以出院㗎啦﹗大家身體最緊要,有唔舒服,唔好等,唔好忍,真係睇咗醫生先,及早發現及早治療,大家一定要身體健康。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕李蘊 脊椎腫瘤