造星IV|大熱Candy跌入復活區 葉詠詩女兒唱贏對手晉級60強 (17:57)

文章日期:2021年11月09日

ViuTV選秀真人騷《全民造星IV》昨晚(8日)播出第6集,上演「仙界大戰」,由1號Ivy So(蘇雅琳)和28號Candy(王家晴),在96強的一對一環節中對壘,2人顏值和身形不錯,各有粉絲,可惜她們歌喉欠奉。Candy演唱評判之一鄭融的《紅綠燈》,表現欠佳;Ivy So的跳唱演出亦不太理想,結果Ivy So獲評判的3盞燈勝出,成功晉級60強,並加入導師梁祖堯一組。

至於著名女指揮家葉詠詩的26歲女兒羅洛家(Carmina)亦首度登場,她跟23歲的丁丁(房婷婷)對戰,丁丁唱《濕了分寸》,Carmina同樣表演唱歌《Hopelessly Devoted to You》,Carmina的歌藝明顯稍勝一籌,兩位導師梁祖堯和許廷鏗對她讚不絕口,許廷鏗說:「因為係個人魅力嘅分野,係星味嘅分野。」

評判鄭融讚Carmina聲線悅耳,而且服飾很適合歌曲;另一評判Donald也讚她:「你好似跟我講故事,所以我聽得好投入、好開心。」結果Carmina成功晉級60強,並加入許廷鏗一組。

被指貌似朱茵的22歲參賽者Alice(許寶恆),雖然樣子甜美,但歌藝麻麻,綵排時被花姐(黃慧君)狠批:「你喺第一回合就選擇『自殺』嗎?你跳舞時大部分跳得唔錯,有甜美笑容,但最重要問題係你唱歌唔好聽,而且唔夠氣,呢個『自殺』方法成功率達到99%。」到正式表演時,Alice跳唱《Show You》表現未如理想,梁祖堯覺得她欠缺信心,花姐則說:「咁佢都知自己唱得唔好。」

跟Alice對戰的是曾參加《2019亞洲小姐總決賽》獲得亞軍的羅思雅(CaCa),不過她唱《有時》及《漢城沉沒了》,表現同樣欠理想,許廷鏗也說:「我唔明佢點解要將呢兩隻歌合埋?」最後Alice成功晉級60強,CaCa跌入復活區時不禁流淚。

(即時娛樂)