陳山聰轉簽邵氏唔使去台慶 等足8年終能正日為老婆慶生 (12:52)

文章日期:2021年11月20日

陳山聰今年轉簽邵氏經理人合約,昨晚不用參與無綫《萬千星輝賀台慶》,終於可在太太Apple正日生日(11月19日)這天慶祝。山聰在高級餐廳訂枱食飯,與囝囝一同送上鮮花、蛋糕為老婆慶祝,好友胡定欣、單立文也有出席。

山聰說︰「妳快樂所以我快樂﹗老婆:1119 Happy Happy birthday﹗Love you forever n ever﹗等咗八年,呢個老婆唔話得。今年一家人齊齊整整慶祝,感謝村民。大佬醒完又瞓,瞓完又醒,已經好配合。享受當下,珍惜一切,感恩﹗」

李施嬅、梁靖琪、胡蓓蔚、陳貝兒、吳家樂等也向Apple送上生日祝福,陳煒說︰「終於可以同老婆正日慶祝生日。」山聰以一句「Yeah」回應,可見他有幾開心﹗

Apple在社交平台分享慶祝照片,並留言︰「Happy birthday to me﹗好耐都冇試過正日一齊慶祝,有家人有好朋友一齊食餐飯就係最好嘅禮物。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳山聰 胡定欣 單立文