《演鬥聽》王梓軒教學生即興創作 自爆兒時頑皮事 (21:21)

文章日期:2021年11月24日

《演鬥聽》贏得口碑,並獲香港兒童基金會賞識,邀請王梓軒開辦音樂創作課程,啟發中、小學生的音樂創作潛能。

早前梓軒與演鬥band成員鄭嘉嘉和張可永(Byron)來到一間小學,向多位教育界要員及30位校長們,示範即興創作,以環保作主題,創作了一首2分鐘歌曲,用音樂告訴大家環保的重要性。

梓軒說:「之前香港兒童基金會搵我,話不如我哋將《演鬥聽》某一啲concept、某一啲音樂遊戲帶嚟學校教啲小朋友,等佢哋可以一齊合作多啲,有多啲自信心,更可以將佢哋觀察嘅事物提高。今次我哋帶咗一個小小示範,因為《演鬥聽》入面,即興好重要,咁我哋嚟到小學嘅禮堂,同好多教育方面好重要嘅人士分享,一個即興創作會係點㗎呢?最精彩就係會甩轆。」

將音樂創作帶入學校給予學生啟發和正能量,是梓軒一直很想做的事,「希望大家會支持,我都好希望可以教導小朋友用音樂創作來表達自己」。梓軒再說:「但真係做呢?啲小朋友你哋教多啲啦!我小學時問啲問題好複雜,問到啲老師會嬲嬲哋,覺得我煩,答唔到就攞張鐵櫈反轉咗,我成堂淨係坐住張櫈腳,佢係要不停懲罰我先會收聲,所以希望你哋唔好遇着呢啲!」

(即時娛樂)