拳王|譚俊彥僅得半集戲 頭部遭重創身亡 網民驚訝嘆不捨 (21:30)

文章日期:2021年11月24日

無綫台慶劇《拳王》昨晚(23日)首播,首集劇情相當緊湊,除了有兩場重點擂台戲,亦清楚交代了石傲山(黎耀祥飾)、海正曦(譚俊彥飾)及海正藍(張振朗飾)三大重要人物之間的關係及恩怨!

之前為了正曦這個拳王角色,狂減22磅兼體脂減剩10%的譚俊彥,角色設計討好正氣,可惜因在擂台上慘遇缺德對手襲擊頭部,加上賽後頭部再遭重創,結果出場僅得一集便死亡。之前譚俊彥在《換命真相》中已死過一次,今次《拳王》出場不久再死,之前還要操練得辛苦,網民替他不值兼大感不捨,紛紛指對其只有半集戲分大表驚訝。

譚俊彥笑言:「作為一個演員,只要接咗個角色就要認真對待,無論係一集、半集甚至係一場戲,都應該全力以赴。戲分多與少唔係重點,重點係我有冇演好呢個角色。大家放心,我之後會繼續以另一個方式,喺套劇入面同大家見面。」譚俊彥又指該場拳擊賽事拍攝相當認真,除了有泰拳經驗豐富的冼灝英、黃澤鋒現場指導外,就連譚俊彥劇中對手也是專業拳手:「我哋拍呢場戲都拍咗成個通宵,但我覺得值得。」

(即時娛樂)