AK透露台上落淚原因 感激兩好友陪伴完成Solo演出 (14:26)

文章日期:2021年12月09日

MIRROR成員江𤒹生(Anson Kong、AK)昨晚演出《Music On The Road》音樂會時突然感觸落淚,嚇親當時為他伴奏的樂隊ONE PROMISE成員好友周天衡等,立即拍拍其膊頭安撫。

AK事後在社交網解釋︰「對唔住大家,冇忍住,最衰都係周天衡,我以為佢喊,落台先知原來佢唔夠瞓隻眼紅晒。Thank You Very Much﹗多謝兩位兄弟陪住我完成兩首歌,你哋喺隔離很溫暖。」

周天衡卻自言不夠休息時也不會眼紅︰「我同你對望對彈嗰刻,我都唔知我對眼紅紅,但當刻好投入是真的。每次同你一齊玩音樂時,感覺到那份真摰也是真的。可能係大家互相影響啦,你又感動我,我又感動你,咁你咪忍唔住,下次再一齊喊過啦﹗我唔夠瞓其實都唔會眼紅㗎,嗰吓短短十幾秒嘅四目交投,好似有種解釋唔到嘅連結咁,又或者大家企喺台上面都有同一種感受,一種興奮背後但冇人明白嘅辛酸。長氣都要講多次,好愛你,你嘅兄弟。」

相關新聞︰AK舞台上感觸落淚 預告下次MIRROR齊人開騷

(即時娛樂)

相關字詞﹕江𤒹生 周天衡