盧慧敏聖誕前夕擔任一日店長 自製聖誕卡傳遞愛意 (20:18)

文章日期:2021年12月21日

盧慧敏(Amy Lo)日前於中環一個慈善籌款活動中,擔任一日店長,為患重病的病童圓夢。慈善義賣當日現場反應熱烈,不少市民主動捐款,Amy說:「今次係我第一次做慈善義賣活動,好開心,因為好想用自己力量影響大家,所以能夠參與係超級開心,雖然我唔係好重儀式感,但係我都好鍾意聖誕節,係一個普天同慶日子,希望透過呢個活動同大家感受溫馨節日,一齊做有意義嘅嘢。」

聖誕佳節,Amy會跟所愛的人度過,今年聖誕節要在工作中度過,不過也抽時間跟家人享天倫,Amy說:「以前細個會唱聖詩,大個咗就少咗,寧願stay home同屋企人過,我好珍惜同家人相處時間,所以會留喺屋企。我哋每年都會佈置聖誕樹,聖誕節屋企人都會整家郷嘢,好期待食到媽咪整嘅hometown甜品,類似一啲甜嘅飯、椰子布甸咁,有機會我都要學點整。」

Amy出名是「心靈寶寶」,無論是家人與朋友,均注重心靈交流,聖誕節她製作小小心思送給最愛,她說:「我每年都會寫聖誕卡,因為收到聖誕卡已經愈來愈難得,我都好鍾意收到,所以想人哋做嘅話,自己都要做,我有呢個習慣。」

(即時娛樂)