思家大戰︱李思捷向周美鳳告狀︰你教得個女幾「乖」 (18:48)

文章日期:2021年12月26日

無綫遊戲節目《思家大戰》今晚(26日)播出第16集,參賽嘉賓有周美鳳率領的「聖誕美人」隊,以及家庭觀眾代表組成的「荃灣發吽豆」隊。適逢今日Boxing Day,各人均以一身紅衣登場。李思捷被靚女嘉賓包圍下,即場獻唱聖誕歌曲。

周美鳳率領的「聖誕美人」隊,成員有貝安琪、胡曦文、Amanda S.及周美鳳女兒Florence。Florence與媽媽周美鳳十足餅印,兩母女同是靚女一族!Florence看似怕醜,為了贏遊戲竟大講敏感名詞,更邊講邊笑及指住思捷的敏感位置。思捷即搞笑地向周美鳳告狀︰「你都教得個女幾『乖』,滿腦子都係嗰啲嘢!」

今集最搞笑及應景的問題,應為「李思捷呢一世贏唔到最佳主持嘅原因」,明顯衝住殺入《萬千星輝頒獎典禮2021》最佳男主持5強的思捷而來。由於非常不吉利,思捷忍不住投訴︰「整啲咁嘅問題畀我?我下星期就選最佳主持,有冇搞錯?係咪玩我!」嘉賓的答案十分創新,有人直指思捷衰在樣衰,思捷聞言亦作出萬箭穿心狀,十分搞笑。

(即時娛樂)