膠戰S2|男主持光頭Look拍主題曲MV 呂爵安強吻魏浚笙 (15:55)

文章日期:2022年01月10日

ViuTV節目《膠戰S2》昨晚(9日)播出第14集《6膠回饋粉絲の主題曲企劃》,6位主持呂爵安(Edan)、魏浚笙(Jeffrey)、岑珈其、劉沛蘅、黃正宜(阿正)及徐浩昌(肥腸),開會度橋構思炮製《膠戰S2》主題曲《膠on!》,最後Edan、Jeffrey、肥腸、珈其和劉沛蘅齊齊化身「五色戰隊」,當中4位男主持要戴頭套扮光頭拍MV,期間Edan又鬧着玩作狀強吻Jeffrey,今次Jeffrey則成功避開;至於阿正在MV則要做「八爪魚怪獸」,慘被五色戰隊圍攻,場面搞笑。

MV昨晚在YouTube首播,至今午3時許,已有逾10萬點擊。不少網民留言希望《膠戰》拍第3季,又表示要推《膠on!》上叱咤榜。網民亦激讚Jeffrey就算光頭仍然靚仔又大隻,連劉沛蘅也留言笑問他:「你有咩係carry唔到?」

Jeffrey在Instagram貼相並留言:「『光頭煨』正式誕生,邊個話我有偶像包袱!連光頭拍MV都俾我諗到,希望大家睇得開心聽得開心,真係唔好意思,光頭騎劫咗成個MV。」

(即時娛樂)