IT狗|MIRROR陳瑞輝木訥登場 網民:放負得嚟好可愛 (18:50)

文章日期:2022年01月12日

ViuTV原創劇《IT狗》昨晚(11日)播出第2集,MIRROR另一位成員陳瑞輝(Frankie)登場。劇情講述阿信(凌文龍飾)創業一事不被信爸(羅永昌飾)看好,蒙玲(陳漢娜飾)的工作表現亦有問題,阿信決定請人;至於Tony(楊樂文飾)亦有樣學樣,他請了負能量極高的Never(陳瑞輝飾),Never見工時一臉木訥,身穿黑色西裝及打了呔的他,原來送完殯才去見工,全程苦瓜乾面口,說話沒精打采,不過楊樂文和岑珈其反而看中他這點,最後決定聘請他。

不少網民留言讚Frankie演出同樣有驚喜:「皮皮(Frankie),你係點忍笑㗎?全晚最期待你既出現」、「NEVER真係好可愛呀,放負得嚟好可愛!唔乞人憎」、「無嘢係有可能,笑死我。」、「雖然短短幾分鐘都已經俾皮皮笑死、平時俊朗既皮皮做Never一樣咁可愛」。

(即時娛樂)