ANSONBEAN自家製短片逾千萬點擊 預告著泳衣冧「豆粉」 (16:01)

文章日期:2022年01月24日

陳毅燊(ANSONBEAN)去年為迎接萬聖節而搞搞新意思,他玩轉韓劇《魷魚遊戲》及Lil Nas X(feat. Jack Harlow)的歌曲《INDUSTRY BABY》,ANSONBEAN還一手包辦租場、排舞及錄歌等,製作短片《INDUSTRY BABY(feat. Squid Game)》於全球播放,而短片截至昨天的觀看人數已逾1000萬,這個數字為ANSONBEAN打下強心針。

ANSONBEAN得知短片逾千萬觀看率,他開心說:「係好開心嘅!呢個係我同另外兩位導演Lewis同Jervin嘅目標,我哋都希望View數爆到之餘,亦可以將短片傳到去外國,美國睇嘅人數係37.1%,其餘嘅係其他國家,感覺夢想成真。雖然呢首唔係我嘅歌,起初出嘅時候都會感到有啲尷尬,但出到嚟大家好鍾意,真係好驚喜,有咁嘅成績,除咗多謝2位導演,一班參與嘅工作人員都好大功勞,要請大家食飯慶祝。」

除了萬歲慶祝,ANSONBEAN還透露會派福利冧「豆粉」(粉絲暱稱),他說:「我一定會派福利,新一年頭炮,會拍Vlog帶世界各地朋友去香港探險,但用乜嘢方法就唔可以講住,保持神秘。新一年會拍多啲生活上嘅嘢畀大家睇,係一啲小小作品,我依家去買一件泳衣,到熱啲嘅時候先買泳褲啦。」

(即時娛樂)