搵鬼去電視城|靈探機瘋狂爆表 王虹茵嚇到手震 徐文浩誤闖神秘「殮房」  (16:45)

文章日期:2022年01月24日

無綫J2節目《搵鬼去電視城》今晚播出最後一集,今集探靈地點是電視城停車場,「探靈勇者」分別為王虹茵(Sharlene)及徐文浩(Fred)。

首先出發的Sharlene拿着靈探機,在停車場四處探測,期間靈探機突然瘋狂「爆表」,且一直未能回復「平靜」,Sharlene嚇到手震:「好驚呀!拍咗咁耐呢個節目,我都係第一次見到靈探機咁,我懷疑周圍有好多(靈體)!」

第2位出發的徐文浩,走入極少人使用的後樓梯,他沿着不規則三角形設計的樓梯探索,最後誤闖神秘地方,Fred在節目中表示四周環境,猶如醫院殮房一般,令人心寒,Fred忍不住說:「呢度真係好奇怪,唔知咩地方嚟?」

最後Fred去到停車場最陰森的一層,手上的靈探機亦有反應,他說:「加晴話呢度係最多靈體嘅地方,有幾十隻喺呢一層!」

Fred又透露拍攝這一集前,曾與製作組前來睇景,但當天發生詭異事件,Fred更嚇到逃跑,而今集將會公開當日的恐怖片段。

(即時娛樂)