冇跟Ash同Santis聯絡 張天賦:公司話最好保持距離 (18:40)

文章日期:2022年01月26日

連環爆緋聞的張天賦(MC),今天(26日)出席一個NFT發布會。對於他先後被爆跟《全民造星IV》參賽者鍾卓穎(Ash)及MV女主角陳濬樺(Santis)逛同一超市,有傳Santis與網紅「熊仔頭」秘婚,同樣是人妻;MC受訪時表示心情沒受緋聞影響,又指自己最近跳舞、健身、學琴及學唱歌。

問到會否擔心報道影響形象?他說:「唔係乜嘢負面新聞,唔擔心。(介入別人婚姻?)一張超市嘅相,要去到咁大指控,之前已交代過係朋友,所以都冇乜回應。我依然會同朋友做朋友會做嘅事,我會去超級市場,係好正常社交。(鍾意行超市?)咁啱畀人影到咋喎,好正常嘅活動。(異性不敢和你出街?)咁又冇,我會擔心佢哋驚,但身邊朋友話冇問題。」

至於跟Ash和Santis有沒有聯絡?他說:「冇聯絡,公司都話應該最好保持番啲距離,但未去到朋友都冇得做。(暫時不會找女仔拍MV?)呢個真係唔知,睇公司安排。(同男仔拍MV?)好多人提議同洪嘉豪,可能過多一排傳我同佢。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張天賦 人妻