拍新歌MV拖手仔 陳卓賢靠袁澧林講笑減尷尬氣氛 (22:57)

文章日期:2022年02月14日

MIRROR成員陳卓賢(Ian)今天(14日)情人節推出新歌《留一天與你喘息》,MV在同日晚上首播。MV講述男女主角被標籤為異類,捉入精神病院,在裏面受了很多苦困,但二人最終卻逃脫了,得到了前所未有過的自由,可是對於前路卻茫無頭緒;雖然如此,男主角發現其實最重要的人在身邊,無論去到哪裏,做些什麼,只要二人一起做,已很足夠。今次請來袁澧林(Angela)擔任MV女主角,跟Ian一起扮演精神病患者,Ian很感激對方的參與令拍攝過程順利:「Angela幫咗我好多,我哋第一場戲就要拖手,我本身有啲慢熱,但原來佢好easy going,成日喺度講笑,先令到氣氛冇咁尷尬。」

新歌由Ian親自作曲,他說:「呢首歌旋律開始寫時係情歌同時帶點溫暖,同我想表達嘅主題好切合,同填詞人Oscar溝通過後,寫咗呢個題材,歌名叫《留一天與你喘息》,照字面解,就係喺好忙碌、唞唔到氣嘅生活當中,都可以留到一日同你一齊,令我可以有喘息嘅機會,放低一啲壓力,因為有你喺我身邊。當中表達嘅『你』,唔係只得一個人,亦可以係一大班人。」Ian更指這是多謝粉絲的作品,「入行以嚟都有高低起伏,但每次喺台上演出嘅時候,都望到台下呢班支持者,所以呢首歌有一個更重要信息,就係無論世界發生什麼事,有幾危險,都仲有大家嘅存在,一班好重要嘅人」。

Ian還透露今年將推出不同曲風的作品,他亦未間斷地為自己唱作歌手的路費煞思量,「我喺度諗應唔應該好似某啲唱作歌手咁,做到一提起佢就知佢風格係點,甚至係一聽前奏就知係佢嘅作品。或者將來會循呢個方向發展,有一系列曲風類似、主題有connection嘅歌曲出現,但現階段仍處於想寫乜嘢題材,邊種曲風可以配合到,就創作首歌出嚟,就好似《留一天與你喘息》。」唱作方向尚未定型,但Ian的唱作路卻肯定是會走下去,「不論一個人寫或同人哋合寫,我個人比較鍾意有自己嘅創作喺入面」。

(即時娛樂)