梅啟明對梅媽唔感恩 爆媽媽生活費每月25萬:佢只畀2萬我 (17:38)

文章日期:2022年02月15日

梅啟明今天(15日)在北角街頭見傳媒,回應被梅媽覃美金登報脫離母子關係一事。提到梅啟明被爆欠債,經濟未必應付到打官司,他說:「冇錢,都有另一個做法,難道冇錢就死得咩?含冤就不可以,法律是否公正的?」問他覺得自己有沒有做錯?他咬牙切齒說:「我一定冇。」

期間他取出文件,指身上有另一單官司獲判勝數,但目前被拖欠幾十萬元,本來想向梅媽借錢周轉,但遭到拒絕,所以借貸幾萬元。

問他為何不聽梅媽說話?梅啟明說:「無理由歪曲件事都要聽。」講到梅艷芳透過信託基金供養梅媽,而梅媽多年來亦支持他,再問他有沒有感恩?他反駁:「她有幫,但我不感恩喎!你知不知呀,梅媽每個月生活費有25萬元,她只給2萬元我。」

對於被梅媽和老婆鬧大使及貪財,他續說:「我貪就一早貪啦!每個月得2萬元,你估我殘廢㗎,我有工作,做地盤、裝修,現在仲有做散工,得2萬元可以做乜?我要供養仔女。」

有指他欠債仍包二奶,他繼續否認:「太敏感啦!不是呢回事,我那有本事包二奶?我不夠開支,個女朋友是幫我,大家點講我不介意,最緊要人心要正,個個都有女朋友㗎啦!(但你有老婆,還結識女朋友,會不會影響到小朋友心智?)冇,我小朋友冇問題喎,如果我老婆話要離婚,我無所謂。」

問到想不想跟梅媽修補關係,他說:「無所謂...有邊個不想吖?她不是有個金山等我去謀,我有手有腳,有乜問題,况且梅媽已停止每個月畀2萬元我啦!」

相關新聞:梅媽登報脫離母子關係 梅啟明稱媽媽受人唆擺:佢眼矇耳又聾

(即時娛樂)