梅啟明有意修補母子關係 梅媽反斥:咁佢又四圍講咁多? (19:05)

文章日期:2022年02月15日

梅艷芳母親覃美金(梅媽)登報宣布跟梅啟明脫離母子關係,梅啟明今午帶同文件見傳媒回應事件,梅啟明稱梅媽受唆擺及誤導,又爆梅媽每月生活費25萬元,她只給2萬元梅啟明。

梅媽接受《明報》電話訪問,獲悉被兒子質疑收錢,才下令他撤控電影《梅艷芳》涉侵權一事,梅媽說:「我幾時叫佢告人?無端端點解要告人?佢要告人,依家賴落我身上。電影嘅嘢唔關我事,我冇收過人錢,佢想點講就點講,點做就點做,我費事再講太多。」

提到梅啟明有意修補母子關係,梅媽反駁:「咁佢又四圍搞?四圍講咁多?邊對母子想咁樣,係佢自己做成。」

梅啟明指遭梅媽拒絕借錢,才透過借貸渡難關,現時他做散工掙錢過活,梅媽感嘆:「咁你咪聽囉!佢去炒嘢,去邊度炒?我去幫襯佢呀,如果佢咁多工作,已夠自己使啦,使乜欠債?(他說不夠使?)睇佢點使啫,佢咁大使,唉…我冇氣講,我唔理佢!」

相關新聞:梅啟明對梅媽唔感恩 爆媽媽生活費每月25萬:佢只畀2萬我

相關新聞:梅媽登報脫離母子關係 梅啟明稱媽媽受人唆擺:佢眼矇耳又聾

(即時娛樂)