唱作歌手吳林峰初步確診 現居家隔離 身體沒大礙  (23:57)

文章日期:2022年02月17日

憑歌曲《樂壇已死》為人所認識的唱作歌手吳林峰初步確診,現時居家隔離,身體沒大礙,他今晚在社交平台報平安,「首先同大家都報個平安先。同埋都公布一聲,我暫時初步確診,身體無咩大礙,最主要都係鼻塞同埋喉嚨痛/乾咳為主,現正居家隔離當中,都想同大家分享一下情況。有留意我ig嘅各位都知道係前幾日開始我就有唔舒服,喉嚨痛,鼻塞嘅情況,個人好攰不過就無發燒;為安全起見,跟住兩日我都係屋企休息,同時我都有keep住每日做快速測試,而測試結果都係『陰性』。因為測試都呈陰性嘅情況下,我自己覺得身體相對無咩特別唔舒服就決定左星期二返Studio復工同埋星期三去睇一睇醫生,而呢兩日我都係有做測試,而兩次結果都係陰性。直到今日再做快速測試嘅時候,發現呈『陽性』,為確保安全,30分鐘之後我重複做多一次快速測試,而結果都係相同。當下我立即決定居家隔離,避免同人接觸。同時我都聯絡左係呢幾日我見過嘅所有相關人士,為此都同大家講聲抱歉。最後,無論中與否,希望大家都好好注意自己嘅身體,做好防疫!亦都想同每一位喺前線嘅醫護人員講聲加油!大家要撐住!!!依家離開下IG/FB社交平台,休息下自己身體,練下FIFA,寫下歌!好翻再同大家報平安!」吳林峰不忘向他欠歌債的朋友致歉,表示痊癒後,不瞓覺趕歌給大家。許廷鏗、呂爵安等也留言送祝福。

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳林峰 初步確診