盧瀚霆新歌《Mr. Stranger》與蛇演戲:先過心理關口 (23:54)

文章日期:2022年02月25日

MIRROR人氣王盧瀚霆(Anson Lo)繼去年歌曲《Megahit》大獲好評後,今年推出的首支跳唱單曲《Mr. Stranger》剖白內心世界,讓樂迷可深入了解他。他在MV中更搖身一變成為貴氣吸血鬼,並與真蛇對戲。

Anson Lo曾試過壓力爆煲,甚至不知不覺鑽牛角尖。他說:「我好驚做唔到大家期望嘅Anson Lo,擔心將來嘗試唔同形象、面向,甚或揭露我鮮為人知嘅一面時,大家又會唔會接受?」《Mr. Stranger》就是Anson Lo透過歌曲,唱出撕開自身鮮為人知的一面時,要如何擁抱自身不一樣的美。

為帶出《Mr. Stranger》的內容,Anson Lo在MV中扮演參與儀式後,成為吸血鬼的上班族。經歷內心掙扎,至擁抱這個新身分的過程。為打造吸血鬼的造型,Anson Lo特別戴上紅色隱形眼鏡。他上網搵過資料,吸血鬼的眼普遍是紅、黃或者白色,他鍾意紅色多些,亦跟平時舞台上戴的隱形眼鏡顏色不同,今次這副比平時的硬好多,似護目鏡,但為拍MV頂幾個鐘都OK。

Anson Lo除挑戰長時間戴隱形眼鏡外,更要挑戰與蛇及小朋友對戲。「人生第一次同蛇合作,摸佢嘅時候冇想像中咁滑,似梳化、銀包嘅質地。其實唔危險,不過要過心理關口,因為蛇嘅主人話佢第一次帶條蛇返屋企嘅時候被咬,心諗連主人都咬,我應該都走唔甩,但好彩佢好乖,辛苦晒蛇仔」

Anson Lo在MV中亦與小妹妹合作,上演一幕拯救對方的戲分。「小妹妹好怕醜,但一停機,佢會突然走上嚟攬住我。其實平時佢都盡量保持好高傲嘅姿態,但有時又忍唔住展現熱情嘅一面,好cute!而且佢都好落力,好盡力聽每個指示。」

《Mr. Stranger》風格黑暗節奏澎湃,MV中少不了跳舞部分,但今次穿著服飾十分貼身,其中一套要戴腰封。Anson Lo笑言:「真係唔可以食太多嘢,同埋一個月後唔知件衫仲著唔著得落呢?!」有別於前作,今次《Mr. Stranger》的舞步更繁複,與舞蹈員互動也更多,為營造吸血鬼的姿態,Anson Lo在MV拍攝現場,一度擔心服裝會走位而需要頻頻NG,整個MV最終用了25小時完成。

(即時娛樂)

相關字詞﹕盧瀚霆