飯戲攻心|陳詠燊跟黃子華合作最愉快 陳湛文恨同廖子妤演情慾戲 (19:39)

文章日期:2022年03月18日

由林柏希主持的網上平台節目《月傾會》,邀來電影《飯戲攻心》導演陳詠燊及演員陳湛文擔任嘉賓。原先安排於賀歲檔上映的《飯戲攻心》,因為疫情關係戲院停開而上映無期,問到會否變陣改為網上平台播放?陳詠燊表示要捍衛戲院:「其實我Day 1寫呢個劇本,唔係為咗賀歲!我哋覺得呢套戲好適合喺戲院大班人一齊睇,始終電視機睇同喺戲院睇好唔同,我哋好想捍衛番戲院,因為我覺得戲院係一個文化殿堂!」

憑《IT狗》「男B」一角大受歡迎的陳湛文,初嘗人氣急升滋味有何感覺?他說:「我會話係有少少守得雲開,因為經歷過《三夫》,我又唔會期望太大,我本來真係覺得你哋都應該唔記得我㗎啦!」

去到「大膽答 冇膽食」環節,林柏希預備大蒜和指天椒。陳詠燊被問到跟合作過的藝人之中,誰最好?誰最難頂?陳詠燊表示跟黃子華合作最愉快:「一來我係好愛佢啦,佢係我偶像;第二係成個合作過程個默契,好到我前所未有咁好。」

至於最難頂藝人,陳詠燊沒有開名:「唔開名喇,編劇年代,我嗰陣時拍好多愛情喜劇,好多係年輕偶像,其中有一個,同佢傾戲時掛住玩,拍完又喺度扮晒嘢,喺嗰班好紅嘅年輕偶像嚟講,佢係最唔紅嗰個!(男星定女星?)男明星,佢依家偶爾會有一啲新聞,但都唔會點出現㗎喇。」

陳湛文被問到有否遇過合作演員令他難受?他表示曾遇上一位資深男演員:「嗰個難受唔係對我侮辱,而係覺得佢唔尊重演員呢份工作,因為佢埋親位都飲到成身酒氣,台詞又唔記得,仲要導演叫佢唔好咁做,佢呢頭話好、冇問題,嗰頭又做番!」陳湛文開估是「P字頭」男星:「佢本身來自電影,仲要係資深㗎!」

再問陳湛文如果再拍《三夫》,想跟哪位女星演情慾戲?他說:「廖子妤吖!因為我最近睇咗佢《半》個MV,拍得好靚,同埋佢拍呢啲嘢都幾手到拿來!」

接着2位嘉賓互問,陳詠燊問陳湛文:「你覺得陳果導演好啲吖?定係鄭保瑞導演好啲呀?」陳湛文拒還手:「我食呀,黐線㗎!」輪到陳湛文出招:「邊個導演你覺得係低檔次到,你一定唔可以效法嘅?」陳詠燊說:「我食啦,講咩都得罪人!」

跟住陳詠燊揞名爆料:「我好憎啲戲偽善,嗰條片係一條噱頭片,本土笑片、噱頭戲,總之成班後生仔唔知做啲乜,跟住佢最尾夾硬兜嗰種乜嘢熱血呀,同某一個歷史年代嘅一啲Hero溝埋一齊。我就覺得,你有冇偽善到咁呀!」

(即時娛樂)