黃庭鋒因陳芷菁一句話轉戰娛樂圈 以「峰迴路轉」形容5年經歷 (16:28)

文章日期:2022年03月22日
黃庭鋒因陳芷菁一句話轉戰娛樂圈 以「峰迴路轉」形容5年經歷(無綫電視網上片段,剪接:鍾偉茵)

無綫上位小生黃庭鋒接受TVB娛樂新聞台節目《星光路上》專訪,與主持潘盈慧談到入行5年多的趣事及心路歷程。談到是次採訪冬奧最大得着,庭鋒坦言獲得很多千載難逢機會:「今次係我第3次做奧運,仲係第一次喺當地做主持,最大得着係可以同世界各地選手傾偈,好似羽生結弦、谷愛凌等,呢啲都係好多人都好想有嘅機會。」

庭鋒笑指會以「峰迴路轉」形容過去5年經歷:「有啲演員畀人認識係因為拍咗套劇、個角色好受歡迎,又或者主持咗節目好多人睇嘅,但我係因為喺台慶贏咗大獎而開始畀人認識。呢幾年算係幾精彩,但一啲都唔容易過,比如好似我喺《香港原味道》,大熱天時攝氏30度耕田中暑,又或者上咗高山好凍,凍到暈咗。」

自命開心、愛笑、無聊兼重視家人及朋友的庭鋒,因為受爸爸影響,5、6歲時已愛上運動及踢足球,在英國留學期間曾加入足球隊受訓:「當時個教練係前英格蘭國家隊球員,佢提攜過5個學生,4個英格蘭人,同埋我一個亞洲人,嗰陣發覺原來我都幾勁!」

天資聰穎的庭鋒,原本有機會成為職業足球員,可惜最終因為學業被逼放棄,庭鋒笑言要學會向現實低頭:「命運好多時都已經安排好咗,唔係話唔放棄就得,同埋好多嘢可能有更好嘅安排等住我!」

之後庭鋒因想念在香港的家人,回流香港入讀中文大學;擁有碩士學歷的他,還未畢業已獲聘擔任體育老師,不但收入穩定,更是高薪厚職,「其實我幾啱做體育老師,因為自己都好鍾意小朋友,大家成日打成一片,但好快我就覺得呢個職業唔會太有變化,我好想要啲挑戰,唔想咁快就好似等退休」。

因機緣巧合,庭鋒其中一個學生的媽媽是陳芷菁,庭鋒因陳芷菁一句話決定轉戰娛樂圈:「其實我同佢3年以嚟冇傾過偈,但到囡囡畢業嗰時,佢就同我傾偈,佢話覺得我好適合做幕前,問我會唔會諗,當時我就諗,係喎,冇諗過喎。」

從教育界走入演藝圈,庭鋒還是與「運動」有着不可分割的緣分,首個幕前工作已是主持2016年的里約奧運,庭鋒坦言甚有挑戰:「一開始以為淨係喺廠度做啲精華報導、奧運小知識,點知原來係嗰兩個禮拜做足咁多場Live,嗰時唔知係咁,一來冇停過,二來有時差,三來其他人係好有經驗嘅主持,好似插唔到嘴咁,攞唔到個節奏,溫咗好多書都用唔到。完咗嗰兩個禮拜,就好似過咗十八銅人咁,咩事都難唔到我。」

庭鋒坦言《體育世界》的主持工作,讓他打了很好的基礎:「我全部當直播咁做,話畀自己知唔可以NG。」能操流利廣東話及英語的庭鋒,笑指主持《港生活‧港享受》最大難度,是要應付又長篇又華麗的英文對白:「啲字眼好高貴,好似英國文學咁,好難,但我拍耐咗就慢慢發現,記憶力係可以train到嘅。」

(即時娛樂)