講你都唔信|方力申拍完超激牀戲要唞唞:我覺得精神出軌 (15:01)

文章日期:2022年04月05日
講你都唔信|方力申拍完超激牀戲要唞唞:我覺得精神出軌(無綫電視網上片段,剪接:鍾偉茵)

無綫節目《講你都唔信》昨晚(4日)一集,曾志偉聯同錢嘉樂率江嘉敏及方紹聰(奶仔)擔任主持,嘉賓則為「方丈很好戲」隊的張達明、林子聰(肥仔聰)、方力申,以及「歡樂今宵」隊的盧海鵬、吳麗珠、鄧英敏。

張達明講述在菲律賓潛水遇見大白鯊故事,達明講故仔時相當肉緊,更兩度興奮爆粗,被製作組「嘟了又嘟」,相當搞笑;雖然達明講到似層層,但都瞞不過人生閱歷豐富的鵬哥,他一眼就揭穿達明講大話!

鵬哥之後接力自爆讀藝訓班時趣事,他指當時同學仔有「發達東泉鵬」,即周潤發、吳孟達、林嶺東、伍潤泉及盧海鵬,笑言粒粒巨星;鵬哥透露以前一班同學,每逢星期六會出去玩,有一次吳孟達叫大家一起去BBQ,鵬哥因自覺年紀大沒有出席,但隔了一個星期後大家又Encore,大感奇怪的鵬哥向當時的副班長蕭鍵鏗問道:「巴別橋(Barbecue諧音)嗰條橋好好玩㗎咩?」鵬哥說完後,全場捧腹大笑,肥仔聰更抵死回應:「呢個Gag流傳到依家都仲講緊,證明係真啦!今日終於有幸一見鼻祖,原來係鵬哥!」

今集最勁爆的故事非方力申莫屬!他大講男演員拍戲辛酸史,透露約在10年前,在內地接拍電影,其中有場激爆牀上戲,他形容為「平時接吻都未試過咁激」。該場親熱場口由女方做主動,2人在牀上翻雲覆雨,雖然只是拍攝前戲,但導演竟表示「唔嗌Cut就唔好停」。方力申指拍完該場激戰牀戲後,副導演著他準備另一場口時,他竟因出了狀况下不了牀。

方力申講到這一段時表現怕醜又支吾以對,他憶述說:「可唔可以等我一陣先,我要唞唞。」小方續指「唞唞」期間全靠「念母親」、即是想要買手信給媽咪才能平復情緒,並續說:「點解話係辛酸呢?因為我嗰時拍緊拖,我有咁嘅反應,我覺得精神有少少出軌!」全場聽後大感嘩然,並追問當年是否因為該場牀戲導致分手。由於方力申故事太爆,成功令「歡樂今宵」隊誤以為他講大話,最終帶挈「方丈很好戲」隊勝出比賽。

(即時娛樂)