丘梓謙童年Look大檢閱 演「蔥頭」惹負評:我覺得係提點 (14:06)

文章日期:2022年04月12日

在無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「蔥頭」一角而為人熟悉的丘梓謙,早前接受《星光路上》專訪,與主持潘盈慧分享做童星及長大後拍劇的趣聞。

28歲丘梓謙童星出身,演出逾60部無綫劇集,童星時期演出作品包括《心花放》、《布衣神相》、《人間蒸發》及《秀才遇著兵》等,曾與林峯及苗僑偉等合作。升上中學後,丘梓謙暫別幕前專注學業,2014年畢業後報讀藝訓班,重投電視圈,最初數年獲不少演出機會,但多演閒角,直到2019年播出的《十二傳說》,飾演殺人犯的丘梓謙開始備受關注,丘梓謙亦直認該部作品,是其演藝生涯轉捩點。

去年丘梓謙因為遇上「蔥頭」一角,演藝事業再邁進一大步,角色引起不少迴響,有正評亦有負評。問他怎樣面對負評,丘梓謙說:「我睇晒所有報道同留言,都預咗會有人鬧同讚,做演員一定會遇到呢樣嘢,例如話我笑到咁樣衰,咁我就會諗:『係喎!呢個Shot唔係笑得咁靚。』我就會記住呢樣嘢,下次拍嘅時候唔好再犯錯,我會覺得呢啲係提點,而唔係負評,做演員被批評係正常嘅,我覺得冇咩所謂。」

除了《開心速遞》,丘梓謙去年還遇上了另一部對其演藝事業有幫助的作品,便是台慶劇《換命真相》。劇中他與劉佩玥(Moon)有不少感情戲,他笑言對於在士多房的親熱戲印象深刻,他說:「個環境又窄,啲攝影師又走晒入去,好多人望住,又要對住鏡頭同阿Moon,好有壓迫感,現場又好靜,聽到心跳聲!」

問到會否惹女友麥皓兒呷醋?蔥頭笑言:「我哋一齊睇㗎,我坐喺側邊冇出聲,佢就覺得出嚟感覺靚就 OK。」談到與年長6歲的麥皓兒拍拖,丘梓謙坦言相處舒服:「其實女友有小朋友一面及成熟一面,大家成日溝通,好多嘢佢都會提點我。」

(即時娛樂)