Edan指胞妹微胖有福氣 爆MIRROR今年12月前開騷 (20:08)

文章日期:2022年04月19日

MIRROR成員呂爵安(Edan)今天(19日)接受鄭裕玲(Do姐)電台訪問,宣傳跳唱新歌《Elevator》。

Edan和胞妹「小如豬」兄妹情深,Do姐亦讚「小如豬」靚女,Edan指兩兄妹年齡相距8年,他說:「我由細湊到佢大,細個好friend一齊玩到依家,感情好好。(她怎看你?)佢又冇乜特別,佢成日嫌我煩,我一返家就會黐住佢,我問佢『有冇掛住我』,佢答『冇喎冇喎』,佢有時會笑我一起身好樣衰,成頭亂晒、冇化妝兼戴眼鏡,『嘩!唔明點解啲人會鍾意你』。(她有沒有表達想入娛樂圈?)佢又冇咁樣講過,但佢唱歌跳舞都叻,但佢暫時有啲微胖,返去畀佢鬧死,佢依家比較有福氣,我成日同佢講你都夠福氣,不過佢都好乖好叻,準備考DSE,未來有意向入行,我都會支持。」

有報道指Edan未能跟盧瀚霆合體,拍攝ViuTV新劇《百萬同居計劃》,Do姐問他有沒有轉機改為客串?Edan說:「上次做訪問有問過,當時我都唔夠膽肯定,都係等消息,未知係咪參與,冇正式公布。」

有傳陳漢娜有份參演,故Edan戲分被刪淪為配角,他說:「我有睇報道有個女仔(陳漢娜)畀人mention喺入面,以我所知佢唔關事,佢好似冇份參與劇集,我睇到都覺得搞笑。(傳有她個名?)所以覺得搞笑。(你會拍?)我都想,但撞期拍唔到,雖然係(港版)《大叔的愛》班底拍劇,得知黃德斌未必做到,Stanley(邱士縉)又唔得,咁既然唔齊人,下次齊人再玩,但前排先知德斌ok,得番我唔得,有啲嘢係注定。(客串一角?)我唔介意,老實講暫時未知有冇,如果有我都希望一齊玩。(拍兩日?)梗係得啦。(傳你被搶戲分所以不拍?)首先我覺得好好笑,我喺公司出名乜都做,有時甚至花姐(經理人黃慧君)叫我唞吓,我話唔得,一定做,我鍾意做嘢,無論演戲唱歌,我都係出道3、4年,你點會有得揀嘢做,我何德何能做到?」

Edan坦言本身好多工作已傾好,奈何因為疫情關係而要推遲:「導致一啲本身早接咗工作,個期都退埋,撞咗期,加上唔可以delay關係,所以冇辦法之下就咁樣。(有什麼工作?)比如《季前賽》,因疫情delay好多,我嚟緊同鄭中基、毛姐(毛舜筠)拍電影。」

Edan表示稍後要準備MIRROR演唱會,他劇透少許:「演唱會喺將來發生。(7月定8月?)今年下半年會發生,12月前。(唔會賀聖誕?)係呀!(7月?)唔知喇!」談到跟毛姐及中基的新戲,Edan表示新戲跟中基再演父子,反而和毛姐演鄰居,他稱新戲屬喜劇,裏面有曾合作過的演員,令他倍添親切。

(即時娛樂)