健身中心美容院重開 魏浚笙做Gym曬肌 伍詠薇做Facial (21:15)

文章日期:2022年04月21日

政府今天(21日)起首階段放寬社交距離措施,健身室、美容院和戲院等處所重開。不少市民到戲院睇戲,去美容中心做facial,或到健身中心「報復式」操肌。

快將24歲生日的魏浚笙(Jeffrey),去年為拍偶像劇《i.SWIM》努力操肌,由瘦削男變大隻仔,練得一身好肌肉。Jeffrey今天趁健身中心重開,在Instagram限時動態上載麒麟臂照片;Jeffrey同劇拍檔王智騫(Martin),也在健身中心打卡自拍。

至於伍詠薇今午在Ig貼片,並留言:「今日全香港嘅美容院開返啦,我第一時間即刻嚟個反轉大清潔行動,睇片就知我幾興奮啦!始終喺屋企做facial,都唔及喺美容院度有專業美容師,仔細去管理皮膚,咁本小姐都唔客氣啦,即刻嚟個大清洗兼做個白松露嘅靚facial補吓先。」

(即時娛樂)