Alton開心《勁騎26》反應佳:叫埋親朋戚友「入坑」 (20:04)

文章日期:2022年05月03日

MIRROR成員王智德(Alton/王勁)主持的節目《勁騎26》,昨晚(2日)播出一集「浪浪送行者」引起不少迴響,網民紛紛洗版留言嗌感動。今天(3日)Alton在社交網貼相,他表示節目不經不覺就快播到一半,很開心外界反應理想,他寫道:「好開心出街之後嘅反應咁好,睇到車友們,睇到電單車世界唔同嘅面向,最重要嘅就係當中種種喜怒哀樂嘅訊息,如果你哋覺得好睇嘅,就一齊珍惜呢個節目播出嘅呢三個星期,叫埋你啲親朋戚友入坑,男女老幼通殺。電單車係好勁,你哋都可以咁勁,但我先係最勁,耶!(琴日嗰集我都未睇,通頂做嘢遲啲先追!)遲啲再分享拍攝時嘅花絮仔同幕後嘅偉大。」

相關新聞:「浪浪送行者」被Alton善心感動:佢唔係為拍攝而拍攝…

相關新聞:勁騎26|Alton做義工為浪浪善終 送往生動物最後一程

(即時娛樂)