林海峰讚《肥美人》好睇焫㷫拍檔 盧覓雪斥節目歧視肥人 (13:37)

文章日期:2022年05月11日

ViuTV選美真人騷《肥美人》上周六舉行總決賽,冠軍由「翻版欣宜」呀肥(劉子晴》奪得,Cherry(翁芷園)繼奪得最上鏡小姐後,再下一城膺「民選最Like肥美人」。《肥美人》自播出以來,外界反應不錯,就連林海峰(Jan)都讚好睇。他日前(9日)主持電台節目《在晴朗的一天出發》中連讚3次個騷「好好睇」,向來早起的他睇到夜晚11點幾都沒眼瞓。豈料,當阿Jan想繼續講下去時,卻被盧覓雪的「反眼」表情打斷,遂問對方「點呀,又反眼,又點呀?」

盧覓雪答︰「我本身好討厭呢個節目,靚就靚啦,仲要分你肥瘦高矮,咁即係點啫﹗」阿Jan試圖插嘴說「我就係鍾意呢啲...」,盧覓雪卻火山爆發大聲說︰「更加係歧視肥人嘅一個選美節目,選乜鬼嘢美啫,真係火都嚟呀,呢個節目。」阿Jan說︰「我就係鍾意你不卑不亢,真係...」另一主持阮子健嘗試「救火」︰「好﹗遲啲真係有矮男神㗎...嘩,好怒髮衝冠呀,果然係坦克車。」

盧覓雪說她從小就因肥胖受盡歧視和欺凌︰「成日同我講『盧覓雪,肥人之中你都算靚』,我直頭講粗口,我唔使你讚我呀。使乜你讚我啫,靚唔靚我自己有鏡照呀,有幾靚都知啦已經﹗我成日覺得嗰啲人就係咁討厭,討厭到一個極點呀,直情是極緻呀﹗」

阿Jan解釋其意思是指《肥美人》的製作做得好,盧覓雪說沒看過,不知道製作水準,強調這個節目的出意已經冒犯了她。阿Jan說︰「好彩我嗰日食飯,你唔喺我隔籬,如果唔係真係睇唔晒,冇欣賞到啲好嘢。」盧覓雪聞言下一下火,有番笑聲。阿Jan續說︰「如果有盆火咁樣,真係咩好嘢都走晒,地球上面啲好嘢都睇唔到。個製作好好,好Respect啲參賽者...」盧覓雪再次打斷阿Jan︰「我冇唔respect啲女仔,我想講,只不過佢哋設計嘅時候,本身係有問題。」

阿Jan提議改談其他,盧覓雪卻想阿Jan分享看法,阿Jan遂說︰「你都有講你對健身嘅睇法,但我冇撥個火埋去你嗰度嘛,咁點講,大佬!」盧覓雪解釋她不是想發火,只是她真的很嬲,並向阿Jan道歉。

節目中段時,阿Jan說︰「想同啲聽眾講吓,多謝關心,我哋冇乜嘢嘅,ok嘅,佢哋好關心剛才我哋...」盧覓雪此時才知道聽眾擔心她與阿Jan鬧翻。阿Jan續說︰「Ok嘅,我同Michelle(盧覓雪)識咗好耐,我入行你睇住我入行,今朝早嗰啲算係乜嘢,好似相處時都會有1、2句唔啱,尤其是星期一開工,好多時唔知點解突然嗰句,屋企人都會咁樣,同自己最親嗰個都會咁樣。Michelle係有嗰句講嗰句,我理得你邊個。喜歡Michelle嘅人,就係喜歡呢樣嘢。我都係想有啲好嘢同大家分享,咁講唔到唔緊要,咁聽日再嚟過。」阿Jan多謝聽眾留言,隔天就沒事,盧覓雪聞言哈哈大笑。

(即時娛樂)