前亞姐亞軍何雙妍結婚 因疫情婚禮斷續籌備1年:好煎熬 (17:26)

文章日期:2022年05月12日

2020年亞姐亞軍何雙妍(Vicky)5月初結婚,正式成為人妻。今次婚紗及晚裝都是她親自挑選,晚裝方面,Vicky選了亞姐活動上穿過的紅色裙,她表示是情意結:「因為以前宣傳時,化妝和髮型都不太配合這條紅色裙的氣質,但今次化妝髮型是自己選擇,所以特意穿回這條紅裙拍攝pre-wedding照片。」

Vicky表示卸任後已計劃結婚,問結婚一事籌備多久?她說:「斷斷續續籌備了1年,但係因為疫情一路反反覆覆,所以中間都好煎熬,計劃需要不斷改變。(係咪想生BB所以結婚?)都唔係,同男朋友同居4年,相處得好融洽,覺得都係時候結婚,認定對方係一生伴侶。」

Vicky表示婚後會繼續工作:「我一直都有keep住拍戲、拍廣告,實在太鍾意演戲,希望未來可以同各大平台有合作,或者有新公司接洽,增加多啲做戲機會。(婚後有冇咩改變?)覺得多咗份踏實感覺,未來嘅路多咗個人互相扶持。」問到可有聯絡其他同屆亞姐觀禮?她表示有聯絡林寶玉,可惜對方不在港;也邀請了同屆的李穎仙(Ria)出席婚禮,她慶幸完了比賽後彼此有聯絡兼成為好友。

(即時娛樂)