盧覓雪同林海峰冇鬧翻 被指肥妹中算靚女:難聽過粗口 (17:39)

文章日期:2022年05月15日

盧覓雪今天(15日)獲邀到灣仔出席活動,分享去年準備開棟篤笑騷前的生蛇經驗,她說:「當時嚇到癲了,因不知自己原來壓力好大,肯定是人生中最痛,幸好及早發現,很快康復,但也擔心會復發,已打算接種預防針。」問有何減壓方法?她表示情緒很難百分百控制,只能盡量令自己開心,抗疫期間亦難免令情緒緊張,增加無形壓力,她選擇留家看書及聽古典音樂。

日前她與林海峰在電台節目《在晴朗的一天出發》時,因討論ViuTV節目《肥美人》弄至唇槍舌劍,聽眾關心他們是否鬧翻,盧覓雪強調純粹節目效果,她說:「我哋嘅反應誇張咗,如果唔係咁樣,大家邊有得笑?當日我的而且確有啲火,呢個係肯定嘅,我亦唔認為佢會再提《肥美人》,我哋冇事,我都冇反枱走咗去。」

盧覓雪又指高矮肥瘦是天生身體特徵,但愈強調的話,她就覺得愈是歧視,便會反感,她說:「只係發表我嘅睇法,認為呢個節目題材本身含歧視,正如經常有人話我喺肥妹之中算靚女,真係難聽過粗口,又有人叫張天賦同Tyson Yoshi去選『矮男神』,佢哋唱歌好聽就得,唔應該標籤佢哋。」

相關新聞:林海峰讚《肥美人》好睇焫㷫拍檔 盧覓雪斥節目歧視肥人

(即時娛樂)